top of page

ביחד בפעם הראשונה

בוהו-שיק בתל אביב
דירת 2 חדרים, 50 מ"ר

פרויקט סטיילינג והלבשה של דירה בשכירות עבור זוג סטודנטים צעירים. הדירה ממוקמת בבניין המיועד לשימור באחת מהשכונות היותר יפות של מרכז תל אביב. בהשקעה ממש נמוכה הצלחנו ליצור חלל צעיר ומלא פרטים - קן קטן, מלא אור ואהבה.


העיצוב כלל אסופה של רהיטים יד שנייה, חלקם כבר היו בדירה וחלקם נתרמו מחברים ובני משפחה ושידרגנו את החללים בפרויקטים שונים של DIY.


אחד האתגרים בדירות שכורות הוא מיקום נקודות התאורה או יותר נכון החוסר בהן. בדירה הזו עשינו שימוש בנקודות חשמל קיימות בקירות והתקנו גופי תאורה מקסימים כקורי עכביש המטפסים למעלה על הקיר, לאפשר תלייה של התאורה מהתקרה גם בפינת הסלון וגם ליד המיטה בחדר השינה. דרך יצירתית ליצור יתרון עיצובי מחיסרון פונקציונאלי.


מערך התמונות הממוסגרות במבואת הדירה הוא למעשה משטחי אכילה מ PVC! (פלייסמטס זולים שקנינו אונליין). ביחד עם גליל טפט שנקנה במכירת חיסול וספסל הווינטג' שכבר היה בדירה, יצרנו אזור כניסה מזמין, נעים ושימושי.


עם תחילת מגפת הקורונה, הפתרון לפינת העבודה הזוגית בחלל המגורים לשני הסטודנטים קיבל הרבה יותר חשיבות ומשמעות. שנת הלימודים בצל הסגרים בהחלט עברה בהרבה יותר כיף והנאה...


מי אמר שאי אפשר לגור בדירה מפנקת בשכירות?


צילום - נויה שילוני חביב




bottom of page