top of page

הבית הוא המפלט שלי

מפלט אקלקטי בפאתי רמת גן
קוטג' 320 מ"ר, 3 מפלסים

שיפוץ מקיף לבית מלא השראה עבור משפחה יחידה ומיוחדת. הבית תוכנן במיוחד לתת רוגע ושְׁלוֹמוּת בכל פינה וחלל. בעלת הדירה, עצמאית, אם חד הורית לשני מתבגרים ושני כלבים, ביקשה בית, שמצד אחד יתאים לאירוח המשפחה המורחבת אך מצד שני ישאיר לה חללים אישיים שתוכל להתכנס בהם, להרגע מלחצי היום היום ולהיטען מחדש.


שימו לב במיוחד לבחירת הגוונים במשרד ובחדר השינה, גוון כחול עמוק שעוטף ומרפא, נועד לתת פוקוס והתבוננות פנימית, בדיוק מה שהלקוחה ביקשה לעצמה.


חלל הבית כולו אקלקטי ומיוחד ומציג אוסף חפצים ואמנות עשיר, כאשר כל חדר ופינה בבית מקבלים עיצוב אישי המשקף את הסגנון הייחודי של בעלת הדירה. סגנון שנשען בעיקר על תקופות ארוכות של מגורים במקומות שונים בעולם. לכל פריט אמנות על הקירות יש סיפור, חוויה והרבה מאוד נוסטלגיה.


במהלך ההריסה ופתיחת חלל הכניסה, חלון חדש "נולד", עם מבט על עץ הפיקוס העתיק והעצום בחצר... פשוט לא יכולנו לוותר ותכנית הפתחים לחצר עודכנה בהתאם.


בסוף תהליך התכנון והשיפוץ התקבל מרחב מגורים גדול, פתוח ומלא בפרטים אך בו בעת מקרין שקט ורוגע. הכל בזכות חשיבה מיוחדת שהוקדשה למרחבי האירוח, פנים וחוץ, וקבלת מראה טבעי, זורם ולא מתאמץ ….פשוט בית.


צילום - נויה שילוני חביב




bottom of page