top of page

סיפור של צבע...

מעל העננים בהוד השרון. דירה בקומה 21 עם נוף מהמם פנים וחוץ

לכל פרויקט, לכל בית יש סיפור.... וכאן סיפור של צבע...

היא רצתה צבע - הוא רצה לבן ובהיר. איכשהוא הצלחנו למצוא תחביר צבע שמכיל את שניהם. הדירה מוארת ובהירה עם זליגה של כתמי צבע שיוצרים מרחב דינאמי ומעניין.


הדירה שנרכשה על הנייר, הותאמה לצרכים של בעל הדירה ובת זוגתו. בעל הדירה, חובב טכנולוגיה וגאדג'טים, ביקש ליהנות מכל מה שטכנולוגיה יכולה להציע. הטמענו בעיצוב מערכת חשמל חכם של חברת Vitrea, המאפשרת שליטה מרחוק על התאורה, המזגן והדוד, ותכנות תרחישי תאורה המתאימים לפעילויות שונות. מסך טלויזיה ענק נצמד לקיר הסלון בעזרת מגנטים ונראה כיריעה שטוחה דקה.


גולת הכותרת - שיש השראתי באי המטבח. לגמרי ללכת עם ולהרגיש בלי. משטח האי הוא למעשה מערכת כיריים אינדוקציה נסתרת, המאפשרת תוספת משטח עבודה על האי לאפייה או הכנת ארוחות והשארת המשטח, הצמוד לסלון ולכניסה לבית, נקי ואסטתי. הצלחנו בכך לקבל מטבח בוטיק, מינימליסטי ומדוייק. בדיוק המראה שביקשנו לקיים.


ביטלנו את שירותי האורחים, שהיו מיותרים (אסלה שלישית בבית של שני אנשים) והרחבנו את חלל חדר הרחצה הראשי לקבלת מרחב ספא מפנק. הוספנו מקלחון רחב ידיים עם מערכת ג'טים מפנקת, חימום תת רצפתי ומראה חכמה עם תאורה built in. חובב טכנולוגיה, כבר אמרנו, לא?


הדירה תוכננה כך שתתמוך בכל הפעילויות השונות שהן חלק מסגנון החיים של בעל הדירה. בין אם תכנון המשרד הביתי, חדר מיוחד לנכדים המגיעים תדיר או אירוח משפחה וחברים ובכלל, פשוט - בית...


שימו לב לפרטי העיצוב השונים הפזורים בדירה. לכל אחד יש סיפור והיסטוריה הנותנים את התחושה של מרחב מגורים אישי ונוסטלגי. בין אם זו התמונה המהממת בחוף הים בבילוי משפחתי עם הנכדים או פסל האופניים שנרכש במהלך טיול בחו"ל. נוסטלגיה במיטבה שמקדמת תחושות נעימות ברגע שנכנסים לבית.


עיצוב בית חדש או מחדש לאו דווקא מצריך מחיקה של מה שהיה. רצוי לערוך ולעדכן את החפצים שלכם. להשתמש בפריטים האהובים במרחב החדש ודרכם להביא את הסיפור שלכם - ליצור מרחב אישי שמרגיש "בבית".

בקרוב אצלכם...


צילום - נויה שילוני חביב


bottom of page