top of page

פחות זה יותר

המשפחה שמעריכה חיים יותר מחפצים
קוטג' 230 מ"ר 4 מפלסים

שיפוץ מקיף לקוטג' מיושן, חשוך ועמוס לעייפה. בעלי הנכס, משפחה צעירה עם שני ילדים וכלבה, בקשו חלל פתוח, בהיר ומואר, חף מקישוטים מיותרים. מקום שיוכלו להתכנס בו ביחד שלא ידרוש תחזוקה רבה.


התכנון לקח בחשבון את הרהיטים הקיימים של המשפחה והתאמתם למרחבים המחודשים. אני מאוהבת בחללים שיש בהם אמירה אישית, שלחפצים יש סיפור ונוסטלגיה, שהבית מחייך אליך כשאתה נכנס בדלת...


בחלל המרכזי נפתחו וטרינות גדולות לגינה הקטנה והמוארת והכנסנו עניין עם חיפוי קיר בריקים בסלון להגדרת אזור הישיבה. מטבח הפורמייקה הלבן מלמד, שניתן לקבל תוצאה עשירה ויפה גם בתקציב יחסית נמוך. הלקוחות ביקשו לוותר על פינת אוכל סטנדרטית, שלא מתאימה לצורת החיים שלהם. במקום זאת, מיקמנו אי במטבח שמתפקד כפינת האוכל העיקרית בבית וכולל 7 מקומות ישיבה, לאורחים מזדמנים במהלך השבוע.


חדר השינה הראשי גם הוא עבר טיפול מדויק, שכלל החלפת דלת יציאה צרה למרפסת משמימה, בחלון ויטרינה רחב וגדול. המרפסת הפכה לפינת נוי והארכה של חלל השינה בפינה אינטימית ונעימה מתחת כיפת השמיים. חדר הארונות המקורי בוטל ויצרנו חלל הלבשה פתוח ונוח שתורם להרגשת המרחב בחדר השינה. חדר הרחצה שופץ במלואו והותאם לסגנון וטעמם האישי של בעלי הבית.


הבית אתגר את הנשמה המקסימליסטית שלי, כשרואה את המרחב המהמם היום, מודה … הקירות הפנויים ממש לא ריקים. הם מלאים בפרטים ויוצרים רקע לחלל מינימליסטי מושלם.


צילום - נויה שילוני חביב

bottom of page