top of page

תיבת אוצרות של אמצע המאה ה-20

הבית שמשמר וינטג' אמיתי -גבעתיים
בית בודד 3 מפלסים, 250 מ"ר

לעיתים רחוקות... וכמעט אף פעם, לא נתקלים בפרויקט כזה מיוחד. מצד אחד לא באמת יש לקוח, שצריך להתאים לו את המרחב, המקום הרי מיועד להשכרה, ומצד שני אי אפשר להתעלם מהמבנה ההיסטורי והמרשים, ועוד יותר, עבור מעצבת פנים, מכמות האוצרות המקוריים מתחילת המאה הקודמת הכוללת רהיטים, אביזרי נוי וגופי תאורה שקצרה היריעה מלתאר.


תיבת אוצרות של אמצע המאהף כבר ציינתי? פרוייקט כלל שיפוץ וחידוש מבנה של שלושה מפלסים, שנבנה בשנות ה- 40 של המאה הקודמת. השיפוץ התמקד בחלוקת שלושת המפלסים לשתי יחידות דיור להשכרה ובהתאמת החללים השונים לחיים המודרניים. הותקנו מטבחים וחדרי רחצה חדישים ונפרסו תשתיות חדשות בכל המבנה כדי להבטיח חיים ויצירת חווית מגורים משובחת.


השארנו חללים נאמנים לרוח והתקופה של המבנה המיוחד ובמיוחד גם כדי לעמוד בתקציב הכולל לשיפוץ. הסטיילינג כלל שימוש באוצר הרהיטים והחפצים המקוריים לבית, שרובם בני יותר מ 60 שנה. והתוצאה מרחבים מופלאים שעושים שימוש בחדש וישן בהרמוניה מלאה.


גולת הכותרת ביחידת השכירות הגדולה יותר, היא יחידת קיר מהממת שהועברה למבואה הראשית. לעיתים רחוקות מוצאים תכשיט מקורי שכזה (כולל השנדליר הענק). שימו לב לארונית הבר עם המגש הנפתח, כבר לא מייצרים רהיטים כאלו... האריחים המצוירים בכניסה והמבואה הם תוספת חדשה אבל נראים כאילו היו שם מאז ומתמיד.


דירת הגן במפלס התחתון גם היא קיבלה טיפול מיוחד. המטבח (שלא היה קיים במקור) הותקן במבואת החדרים הקטנה ומשקיף על חלונות קשת מהממים. על מנת לאפשר פתיחה של החלונות הוצבה יחידת אחסון בצד הכיריים על גלגלים ובכך ניתן פתרון פונקציונאלי ושימושי. היחידה הניידת יכולה לתפקד כמשטח עבודה נוסף ליד הכיור בזמן הבישול או האפייה.

חדר הכביסה הישן הוסב לחדר שינה קטן ובכך יצרנו יחידת דיור של 3 חדרים, מושלמת לזוג צעיר בתחילת דרכו.


שתי יחידות הדיור רק מחכות לדיירים החדשים שיוסיפו את החפצים האישיים שלהם ליצירת הבית המושלם עבורם. True Vintage.


צילום - נויה שילוני חביב


bottom of page