top of page
מתוך הבלוג של LiVEDin

אווירה מושלמת בבית בעזרת צבע - בניית "תחביר" צבעוני

צבע הוא נושא מאוד אישי, ולכן הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שאין תשובה נכונה או לא נכונה. מבחינתי, הכלל העיקרי הוא ליצור 'תחביר צבע' ספציפי (שפה אחידה בצבע), שמתאים לקונספט שבחרת.


...... ALWAYS COLORS & TEMPORARY COLORS ......


אני יוצרת שתי רשימות בתוך פלטת הצבעים שלי. 'צבעי התמיד' (always colors) ו'הצבעים הזמניים' (temporary colors). צריך מיקס בין 2 רשימות אלו כדי לקבל מערך צבעים ייחודי למרחב.


לאחר מכן אני יוצרת מערכת כללים לגבי היכן ניתן להחיל כל סוג צבע או גוון וכמה מכל אחד מהם הוא הכמות הנכונה לאותו חלל - זה כמו תחביר בבלשנות. כשעוקבים אחרי החוקים בכתיבה, הפיסקה אאה.. המרחב - שנוצר מרגיש שלם והרמוני.

פלטת צבעים מגובשת, שיוצרת הרמוניה ואיזון

בתוך הבית תמיד יהיו אזורים שונים שבהם אפשר או רצוי ליישם צבע. קירות למשל, תמיד יוכלו לקבל את 'הצבעים הזמניים' - קל מאוד להחליף בהמשך אם בא לך שינוי. לעומת זאת, נגרות מטבח - אני תמיד אמליץ על "צבעי התמיד". זהו אלמנט שיהיה בגוון שאת אוהבת עכשיו ויודעת שגם תמשיכי לאהוב בעתיד (ואם את יודעת שכחול זה צבע התמיד שלך, לכי על זה - זו הכוונה). אפשר להיות "נועזת" עם 'צבעים זמניים' בפרטי ריהוט ודקורציה, בטוחה בידיעה שניתן לשנות אותם בקלות, כפי שהטעם שלך משתנה לעיתים.


אי של שקט מודרני - THE URBAN


עבור פרויקט הדירה האורבנית במודיעין - [דירת 6 חדרים המוצגת כאן] בחרנו פלטת חומרים נועזת אך רגועה, כדי לענות על הרעיון של 'שיק אורבני' עבור הלקוחות. מרכיב המפתח הוא שחור עמוק על רקע לבן וגוונים של כחול וטורקיז עדינים, המשחקים תפקידי משנה. נגיעות של צהוב לימון במרחב המגורים מקפיצים את החלל ויוצרים אווירה יותר דינאמית. פלטת הצבעים של סוויטת חדר השינה תוכננה להיות מראה של זה, אך ליצור סביבה מרגיעה לשהות בה.



 

זהו... אתם צעד אחד קרובים יותר ליצור את ה"בבית" שלכם - מרחב עוטף ומאזן , Body, Spirit & Mind.

הפכו כל חלל להשתקפות של האישיות שלכם. בחרו צבעים שיגרמו לכם עונג, בחרו חפצים אישיים ותמונות שייצגו אתכם.


התמקדות ב-איך אתם מרגישים בחדר, במקום להתמקד במראה החדר, היא נקודת התחלה מצוינת לביצוע שינויים עיצוביים שיביאו לכם אושר ושלומות.



שלכם,

סיגל

.

IMG_2681-Edit-3-NSH.jpg

עם נסיון של למעלה מ 15 שנה, סטודיו LiVEDin עוסק בעיקר בתכנון ועיצוב בתי מגורים ועסקים קטנים, החל משלב התכנון על הנייר ועד תליית התמונה על הקיר. בארגז הכלים של הסטודיו שנים של לימודים והשתלמויות בתחום עיצוב המרחב.

  • ליבד אין אינסטגרם
  • Livedin Facebook פייסבוק

הרשמה לקבלת פוסטים, עדכונים והטבות בלעדיות לתיבת המייל שלך

תודה , הרשמתך התקבלה בהצלחה

פוסטים נוספים

bottom of page